Over Humphrey

profielfoto_Humphrey

Humphrey is gespecialiseerd in Mobile Marketing en helpt met veel passie bedrijven met het uitdenken en realiseren van hun mobile marketing strategie. Hoe kan uw app of mobiele site bijdragen aan uw marketingdoelstellingen zoals extra omzet, klanttevredenheid of service?

Met 6 jaar ervaring op het gebied van mobile en online marketing heeft Humphrey ervaring met partijen als Vodafone, KLM Air France, Pathé Bioscopen, Greetz, KPN, Rijkswaterstaat, De Lotto en MoneYou. Hij blogt voor MobileMarketing.nl, geeft presentaties over mobile en apps en is auteur van het boek: Verbeter App ratings & reviews in 7 stappen.

Huidige rol: Mobile Channel Expert bij Aegon. Humphrey is verantwoordelijk voor de mobiele strategie, app roadmap en het uitdragen van de mobile first strategie van Aegon Nederland. Voorheen werkte Humphrey bij MoneYou, Sharewire en Buongiorno (tegenwoordig Lumata).

Expertises: mobile marketing strategy, mobile KPI management, online and mobile marketing, Facebook and online advertising, mobile concepting, promotion campaigns, app store optimization, in-app advertising, m-commerce, Google Analytics, mobile conversion optimization and push notifications programs.

Presentatie: Digital Marketing Live 2013

Volg mij via Social media: Google+TwitterLinkedin

Auteur van het boek:
“Verbeter App ratings & Reviews in 7 stappen”

Verbeter App ratings & reviews door Humphrey Fredriksz

Meest gelezen blogs van Humphrey: